Morning

Allmänt / Permalink / 0

Hej där,

De flesta är säkert i skolan eller på jobbet. Då jag fortfarande är sjukskriven är jag där jag varit de senaste, hemma. I soffan.

Jag har inte särskilt ont och har väl nog inte haft mycket problem med det heller, smärta efter operationen. I dag ska jag till vårdcentralen (typ besök nummer fyra efter op). Det har blivit lite fler besök än de två som var inplanerade som standard då läkningen på vänster bröst tagit lite längre tid. Förra veckan (varning för dig som är superkänslig och äckelmagad) så kom det ju ut var från ett av såren. Sköterskan fick kolla på det. Och efter förra veckans besök fick jag som en liten kudde lagd under bröstet, för att suga upp den mysiga vätskan.

Så senare när jag åker dit hoppas jag på att det ser bra ut, och att kudden kan tas bort, och det kan tejpas igen. Finns en liten risk att ärret blir lite större, tur att det är under bröstet och knappt kommer synas ändå!

Mina dansklasser startar idag men tyvärr är kroppen inte redo, som tur är löser det sig på annat sätt och jag hoppas verkligen att jag kan köra nästa vecka!

Nu ska jag fortsätta med Game of Thrones, och efter det eventuellt ta mig ut på en promenad i det fina vädret.

Kram på er. 

 
 
Till top